W zakres obowiązków naszej firmy, w przypadku prowadzenia ksiąg handlowych, wchodzą m.in. następujące czynności:
* organizowanie pełnej księgowości,
* stworzenie planu kont oraz polityki rachunkowości /wg Państwa wytycznych/,
* rejestracja dokumentów księgowych,
* bieżące prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych,
* prowadzenie ewidencji zakupów i sprzedaży dla celów podatku VAT,
* sporządzanie deklaracji podatkowych PIT, CIT oraz VAT7,
* sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych,
* dodatkowo na życzenie sporządzanie sprawozdań i analiz finansowych.
PROWADZENIE ROZLICZEŃ Z ZUS
W zakres obowiązków naszej firmy w zakresie obsługi kadrowej, płac i ZUS wchodzą między innymi następujące czynności:
* przygotowywanie umów o pracę,
* sporządzanie list płac,
* prowadzenie kart urlopowych,
* przygotowywanie deklaracji ZUS wraz z przelewami,
* przygotowywanie deklaracji PIT wraz z przelewami,
* rozliczanie umów cywilno-prawnych,
* sporządzanie deklaracji rocznych.
USŁUGI DODATKOWE:
* otwieranie i rejestracja działalności gospodarczej
* wypełnianie i składanie wniosków o wydanie numeru Regon
* zarejestrowanie działalności w US i ZUS
* wyprowadzanie zaległości
* zamykanie działalności
* występowanie do US o zaświadczenie o niezaleganiu w podatkach i składkach ZUS
skype: agnieszka.kozlowska
gg 9466378